2 Aralık 2012 Pazar

Kum döküyorum:(

Mutluluk evimizin her köşesinde.
Huzur kokuyor kapımı açınca.
Sofram bereketli, sofram neşeli.
İşte çokça nazar duası okusam da sanırım, kem gözler eksik olmuyor üzerimizden.
Evlendiğimizden beri, sürekli rahatsızlıklar atlattım.
Midem mi ağrımadı, alnımda uçuk bile çıktı, sinüzit farenjit.
Şimdi de kum dökme olayı.
Bir de hafta sonuna denk gelince, huzursuzluğum çift kat arttı.
Acildeki hekim, kum döktüğümü söyledi yaptığı tetkiklerden sonra.
Yarın ürolojiye gideceğim.
Üzücü, sancılı, ateşli kötü bir gece geçirdim.
Şimdi iyiyim.
Annemleri bu sabah uğurladım.
En çok da onları bu şekilde uğurladığıma üzüldüm.
En büyük nimet sağlık.
İnsan canı yanınca daha iyi idrak ediyor.
Sağlıkla kalın...

5 yorum:

Düş Kızı dedi ki...

Çok çok geçmişler olsun kuzucum, umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşursun :((
Felak ile Nas surelerini aklına geldikçe bol bol oku, emi? Nazara karşı en kuvvetli dualardır. Ben de okurum hep...

birdelisevda dedi ki...

Teşekkür ederim canım.
Hep okuyorum. Daha çok okumalıyım belki. Belki de tüm fotoğrafları kaldırmalıyım faceden:(

Ayşegül dedi ki...

Çok geçmiş olsun...

Geçen hafta yapılan biyopsi sonucu kötü çıkınca tokat yemişten beter oldum:)
Allah, sağlık ve huzur versin gerisi gerçekten bir şekilde halloluyor.

Allah kolaylık versin.

birdelisevda dedi ki...

Birşey yok ama değil mi? Sonuç. Çok geçmiş olsun.

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun kendinize dikkat edin ihmal etmeyin