23 Aralık 2012 Pazar

Huzur Kokusu:)

Merhaba,
Saat 7 gibi uyanıp pazartesi sendromuna girdim. Rüyamda hep okulu, okuldaki işlerimi görmüştüm. Tam kalkıyordum ki pazar olduğu aklıma geldi. Size de olur mu? Nasıl bir mutluluktur bu. Kocama sarıldım. İsli puslu bi sabahtı oysa. Sevilir hiç bir yanı yoktu. Ama pazar ve sevdiğinin yüzü kokusu eklenince öyle güzel geldi ki gün gözüme. Huzur bu kadar güzel mi kokuyormuş. Çocukluk yıllarımın huzurunu, aileme sırtını dayama korkmama duygusunu yıllar sonra eşim yaşatıyor bana. Huzur nasıl kokar? Ben biliyorum. Eşim gibi:)

Güzelce kahvaltımızı ettik. Şimdi salonumuzda o aykut kocamanın istifasını izliyorum. Ben bunları yazıyorum. Allah hepimizin yüreklerine huzuru eklesin. Huzur kokan eşler, huzur kokan aileler, huzur kokan arkadaşlar, huzur kokan evlatlar versin. Herkesin huzuru farklı kokar değil mi?

4 yorum:

Düş Kızı dedi ki...

Çok güzel yazmışsın tatlım :)
Bana da olurdu okula gidiyorken öyle. Pazar sabahı saat 7:30 gibi uyanırdım ve telaşa kapılırdım ama nedeeen sonra anlardım ki o gün pazarmış :) Yorganımın altına geri dönerdim bende :)
Sana huzur veren, seni sarıp sarmalayan bir eşinin olması ne güzel, Allah huzur ve mutluluğunuzu daim etsin :))

*mehtap dedi ki...

güzel dileklerine katılıyorum canım..

şahane kadın dedi ki...

Canimsin bu ucuncu yorumum ama neden gonderemiyorum anlayamiyorum nerde ne hata beceriksizlik yapiyorum yahu. Ay bi tebrik edemedim ya ona yanarim. Adina o kadar mutlu oldum ki cok huzurlu bol seneleriniz olsun insallah.

birdelisevda dedi ki...

Çokk teşekkür ederim canlarım:)
Hepimizin yürekleri mutlulukla dolsun.