9 Aralık 2012 Pazar

Relaxxx

Havalar soğuk. Gezip dolaşamıyorum. Bu da beni sıkıntıya sokuyor. Temiz hava ve yürüyüş ruhumuzun en güzel ilaçları. İşte bu yüzden sonbahar kış benim mevsimlerim değil.
Böyle zamanlarda tahammülsüz oluyorum bi de malum kadınsı günler ufukta olunca, sinir stres hepten tavan yapıyor. 
Dün akşam kapımız çaldı. Açtım yönetici. Alt kata bizden su sızıyormuş. Bugün akşam üstü usta geldi. Kırdı döktü. O kırıp düktükçe bana da sinir geldi. Etraf berbat. Bi dizi keyfimiz vardı onu da yapamadık. Bu gerginliğe bi de pazartesi sendromu eklenince iyice geriliyor sinir telleri.

Relaxxx Relaxxxxx olmak istiyorum. Ne yapsam ki?

3 yorum:

Düş Kızı dedi ki...

Bir pisikolok olarak bütün bu gerginliklerinden arınman için önce bol su ile orta miktarda çikileta, sonra da fırsat buldukça açık havada yürüyüş öneriyorum kuzum :)
Usta dendi mi bizim evin hanımları da aynı senin gibi sinirli oluyorlar, bilirim. Ama bırak kırıp döksünler, düşünme. En son ustalar evden çıktığında derin bir temizlik yaparsın olur biter tatlım ;)

birdelisevda dedi ki...

Düş kızı önerilerin dikkate alınmıştır. Şu gerginlikten kurtulayım yeter ki :(

birdelisevda dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.